Список разделов » 3D редакторы, рендеры - общие вопросы » Blender
2.5
| Автор: ZORG |
| ||
| Автор: silverz | ООо класс! я уже переживал что они эту функцию не введут, а ее даже развили)) | ||
| Автор: ZORG | Это работа не BF, и официально этот аддон не поддерживается. Придется самому ставить аддон, или качать сборку filiciss. | ||
| Автор: silverz |
недеюсь их заметят и официально поддержат)) | ||
| Автор: ZORG | Было бы хорошо. | ||
| Автор: dengess | silverz, через текстедитор запусти | ||
| Автор: silverz | dengess | ||
| Автор: Az Ainamart | Хех, прикольно... но всё-таки хоткеи быстрее и имхо удобнее | ||
| Автор: ZORG |
Supported Features
* 3D depth of field blur * Integrated render result (appears in Blender compositor) * Polygon/subd mesh geometry, linked group instances, parametric primitives, particles as points or hair strand curves * Adjust shader parameters in Blender UI * Write and compile shaders in Blender text editor * Automatically converts texture maps to 3delight’s optimised tiled TIFF format * Simple global illumination light shaders built in * Automatically generated shadow maps, raytraced shadows
Installation
| ||
| Автор: ZORG | Ocean sim
Quick Review of Features
• Updated Ocean Texture tool that allows the ocean sim data to be used for material/textures. The new Sync feature allows the OceanTexture and Ocean Modifier to work off the same OceanSim data.
• Ocean Texture can now use the Foam Mask data generated by the Ocean Modifier for material texturing of wave peaks, including animated dispersion
• Ocean Modifier allows baking of Per-Frame textures for Displacement, Foam Mask, and Normal data
| ||
| Автор: ZORG |
Если кто-то не понял моего краткого текстового тутора.
| ||
| Автор: ZORG | Ptex Патч доступен.
| ||
| Автор: ZORG |
| ||
| Автор: ZORG |
Начиная с 34798 ревизии.
| ||
| Автор: ZORG | Партикл вортекс патч теперь в trunk.
|
Страницы: 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738
Количество просмотров у этой темы: 184160.
← Предыдущая тема: Разборка с UV картами




2015 © ART-Talk.ru - форум про компьютерную графику, CG арт, сообщество цифровых художников (18+)