Список разделов » 3D Уроки

Tracker Knife : NextGen asset production series

» Сообщения





Part 1



Modeling the High poly asset: smoothing & topology tricks to ensure accuracy and eliminate pinching









Part 2



Modeling the rest of the High poly asset: Creating the handle and screws









Part 3



Modeling the Low poly asset: tips & tricks for optimization and efficient polygon usage



Unwrapping: Making the absolute most of your texture sheets and reducing stretching









Part 4



Baking: How to create a perfect normal map bake using 3ds max & Xnormal









Part 5a



Texturing: Tips on building textures of different surfaces, adding wear & tear plus dirt and scratches









Part 5b



Spec & Gloss: I focus on creating a great spec & gloss map to make your assets shine









Reference - https://dl.dropbox.com/u/3337552/Ext.Projects/Youtube/TomBro...





Автор - Joe Harford



Сайт - http://jharford.4ormat.com/

Дата сообщения: 02.04.2013 16:08 [#] [@]

Огромное спасибо! Оч. полезно. clap

Дата сообщения: 21.03.2014 13:33 [#] [@]

Количество просмотров у этой темы: 4746.

← Предыдущая тема: Making of работы "Другое Небо"

Случайные работы 3D

Прости Меня, Мой Старый Верный Друг
Черт
Bony
Вавилонская башня
4
Cube

Случайные работы 2D

Грандис Ток
Redplanet
Кот-осьминог
Иман
Противники
Random Monster
Наверх