Список разделов » 3D Уроки

Tracker Knife : NextGen asset production series

» Сообщения





Part 1



Modeling the High poly asset: smoothing & topology tricks to ensure accuracy and eliminate pinching









Part 2



Modeling the rest of the High poly asset: Creating the handle and screws









Part 3



Modeling the Low poly asset: tips & tricks for optimization and efficient polygon usage



Unwrapping: Making the absolute most of your texture sheets and reducing stretching









Part 4



Baking: How to create a perfect normal map bake using 3ds max & Xnormal









Part 5a



Texturing: Tips on building textures of different surfaces, adding wear & tear plus dirt and scratches









Part 5b



Spec & Gloss: I focus on creating a great spec & gloss map to make your assets shine









Reference - https://dl.dropbox.com/u/3337552/Ext.Projects/Youtube/TomBro...





Автор - Joe Harford



Сайт - http://jharford.4ormat.com/

Дата сообщения: 02.04.2013 16:08 [#] [@]

Огромное спасибо! Оч. полезно. clap

Дата сообщения: 21.03.2014 13:33 [#] [@]

Количество просмотров у этой темы: 4503.

← Предыдущая тема: Making of работы "Другое Небо"

Случайные работы 3D

Old Shield
Восход
Le pilote gentleman
Научный прорыв
Predator Redesign Modeling Sheet
Моя комната

Случайные работы 2D

Рапунцель... Назад ..в Башню!..))) (к конкурсу)
Gears Of War Fan Art 2 1024
Road To Lhasa
Rude Awakening
Castle
ЛІСОВА ПІСНЯ
Наверх